جملات کوتاه

 

طوفان های حماقت دارند شدت میگیرند ...

 

مژه هایم را محکم بگیر نمیخواهم از چشمانم بیفتی !!

 

 

 

 

من در آهنگ غمت با جام و تار و تور تشویشی عجیب ...

 

پشت گیسوهای اندوهم تماشایی شدم !!!

 

 

 

 

رسیده ام ...

 

نه به آرزوهای محال ... به آخر خطی ک

 

بدست دیگران خط خطی شد !!!

 

 

 

 

تنهایی ، میگویند عالمی دارد ...

 

ولی وقتی تنهایی ، عالم هم تنهایت میگذارد !!!

 

 

 

 

هر چقدر تصمیم گرفتم در ذهن تصویرت را ترسیم کنم ...

 

تا برای دلم تسکینی شود ...

 

تصویرت تسلیم تصمیمم نشد !!!

 

 

 

 

دیروز با دیگری بودی ...

 

امروز با من ...

 

دغدغه ی فردایت را دارم !!!

 

 

 

 

نفسی میدمد و روح در ابهام " چرا رفتی " ات ... !!

 

 

 

 

اینبار چیزی نمی نویسم ...

 

بگذار این فرصتی باشد تا نخوانده قضاوتم کنند !!!

 

 

 

 

بی حرکت به یکجا زل زدم ...

 

اونم به قاب عکسمون ...

 

که بود تنها خاطراتمون ...

 

برای تو شده بود همه چی تموم ... 

 

اما برای من ، تازه شروع یه  درد بود ...

 

 

 

 

با اونی ؟

 

شاد شادی ؟ ...

 

انگار که تو رویایی ؟ ...

 

پاشو ، بشین گلم ...

 

که تو خوابی ، نه بیداری !!! ...

 

 

 

 

گذشت آن زمان که میگفتند :

 

شتر دیدی ندیدی ...

 

اینجا مردمانش به چیزهایی ک 

 

ندیدند هم اعتراف میکنند !!

 

 

 

 

این زندگی که ما دیدیم ، دیر و زود نداشت ...

 

فقط سوخت و سوز داشت !!!

 

 

 

 

شاید کیوی همان نارگیل خسته ای باشد 

 

ک دست از رشد کشیده است !

 

 

 

 

همیشه جوری قضاوت کن 

 

ک اگه خودتم تو اون قضیه دست داشتی 

 

بد قضاوت نشی !!

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

M&F
ساعت22:18---10 ارديبهشت 1395
سلام و درود ... وب زیبایی دارید موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 ارديبهشت 1395برچسب:, ] [ 22:50 ] [ ♥ پدیده و حدیث ♥ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه